Regulamin zakupów

 

 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

FRU to MA

 

 

  • Postanowienia ogólne
  1. Sklep internetowy FRU to MA, prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu pod adresem www.frutoma.pl , na podstawie niniejszego Regulaminu.
  2. Właścicielem Sklepu jest: OBIFRU Monika Kowalska-Łabno, ul. Wysłouchów 36/69, 30-611 Kraków   NIP 6792980269 ,
  3. Kontakt ze sklepem możliwy jest za pośrednictwem maila: sklep@frutoma.pl , telefonicznie 691730276 a także poprzez wiadomości na fanpage na facebooku http://facebook.pl/frutoma
  4. Regulamin jest częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
  5. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
  6. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto.
  7. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad, chyba, że ich opis stanowi inaczej.

 

  • Zamówienia
  1. Zamówienia w sklepie Klient może składać poprzez sklep internetowy a także mailowo.
  2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru.
  3. Informacje takie jak: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy są wiążące zarówno dla Klienta jak i Sklepu.
  4. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez zakończenie procesu zamówienia na stronie sklepu.

 

  • Płatności
  1. Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce Formy płatności.
  2. Ceny przesyłek określone są w zakładce Koszty dostawy
  3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

 

  • Wysyłka towaru
  1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej), dostarczany przez firmę (FRU to MA do drzwi) lub odbierany osobiście przez klienta po wcześniejszym uzgodnieniu.
  2. Termin wysyłki liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym Sklepu.

 

  • Reklamacje i zwroty
  1. W przypadku niezgodności towaru z umową lub uszkodzenia towaru z winy jego wad w okresie gwarancyjnym, Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności oaz kopią paragonu/FV.
  2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
  3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
  4. Na podstawie Ustawy o ochronie praw konsumentów Klient ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni roboczych od odbioru towaru.
  5. Klient zwraca towar do Sklepu po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, lub równocześnie z nim.
  6. Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu i odniesie się do zwrotu do 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki.
  7. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę.
  8. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w ustawie, o której mowa w ust. 1 powyżej.
  9. Dokonując zwrotu towaru należy odesłać towar bez widocznych śladów użytkowania, z metką i oryginalnym opakowaniem oraz potwierdzeniem zakupu na adres wskazany przez sklep. Adres widnieje też na paragonach i FV.
  10. Ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji, jednak także takie sytuacje rozpatrywane są indywidualnie.

 

 

  • Promocje

 

  1. Promocje dostępne na stronie nie łączą się ze sobą . Jeśli klient posiada kod promocyjny może go wykorzystać tylko na asortyment nie objęty promocją (chyba, że zostało zaznaczone inaczej). Kody promocyjne nie łączą się ze sobą.
  • Ochrona prywatności

1 .Wszelkie informacje na temat ochrony prywatności znajdują się w zakładce „Polityka prywatności”

 

  • Własność intelektualna
  1. Materiały publikowane na stronie, szczególnie opisy i zdjęcia są własnością sklepu. Nie jest możliwym wykorzystywanie ich bez pisemnej zgody sklepu.
  • Wejście w życie i zmiany Regulaminu
  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej www.frutoma.pl
  2. Regulamin może zostać zmieniony w każdej chwili, a zmiany wchodzić będą w życie 14 dni od ich wprowadzenia w regulaminie.
  3. Wszelkie zmiany Regulaminu będą pojawiać się na stronie sklepu.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl